Page 108 - Cosmo Lady
P. 108
dosug_06-2020 19.06.2020 8:34 Page 108
бренд года
«БРЕНД РОКУ – 2020»
ОГОЛОШУЄ ПЕРЕМОЖЦІВ
У 1999 році в Україні з’явився перший на постра- ма. Але головним проривом вважаємо вихід компанії на ринок
дянському просторі бізнесконкурс, який обирав та від- В’єтнаму. Ми плануємо масштабувати наші інновації в Азії
значав найкращі торгові марки у різноманітних катего- та розвивати фінансову інклюзію у світі».
ріях товарів та послуг. За свою історію конкурс зростав,
змінював форму та розвивався. Змінювалися методики Номінація «Бездоганна якість»:
оцінювання, досліджень та нагородження переможців. бренд TK-Laser (краса/здоров'я)
Так, серед проєктів «Бренд року» були і пресконференції, Номінація «Бездоганна якість»:
і банкетні та концертні церемонії нагородження, і най- бренд Medicalaser (медицина/краса)
масштабніший в Україні «Парад брендів», який прохо- «Перемога компанії Medicalaser у Всеукраїнському конкурсі
див численною ходою по Хрещатику у День підприємця. «Бренд року — 2020» — це визнання того, що ми робимо якісну
2020 рік приніс зміни у бізнесжиття всієї планети. косметологічну лазерну техніку та апарати.
Масштабні події світового рівня скасовуються по всьому Компанія Medicalaser є надійним партнером для тисяч
світу. Канський фестиваль відмінено, спортивні заходи та підприємців по всій Україні і за кордоном, які використо-
крупні івенти скасовано в усіх країнах Європи. В умовах вують нашу техніку у своєму бізнесі. Отримана нами нагоро-
всесвітнього карантину та пандемії COVID-19 «Бренд да спонукає нас докладати ще більше зусиль у покращенні яко-
року» знову змінює формат. сті нашої продукції, а також заохочує прийняти участь у
Цього року Конкурс продовжує термін подання конкурсі і наступного року».
заявок на весь 2020 рік і нагороджує бренди протягом
всього 2020 року. Тож навіть у такий складний час для Номінація «Народне визнання»:
бізнесу у брендів є можливість отримати нагороду. бренд Vovk (легка промисловість)
Наразі вже відомі перші переможці конкурсу «Бренд Номінація «Прорив року»:
року — 2020». Що для них означає перемога і як важливо бренд «Освітній хаб» (освіта)
мати таку підтримку бізнесу саме у турбулентні часи, ми Валентин Мондриївський, заступник голови КМДА:
запитали у переможців. «Перемога «Освітнього хабу» міста Києва у
Всеукраїнському конкурсі «Бренд року — 2020» — це не тільки
Номінація «Прорив року»: визнання того, що місто може робити якісні проєкти, а й
бренд Komilfo (б'юті-сфера) підтвердження розвитку освітнього простору.
Юлія Дмитренко, керівник відділу маркетингу бренду Komilfo: В умовах карантинних заходів саме «Освітній хаб» міста
«Ми вдячні за визнання наших зусиль і раді, що в б'юті- Києва став надійною підтримкою і для тих, хто потребував
індустрії підтримують наш розвиток. Адже кожен день ми емоційної підтримки, і для батьків, які долучили своїх діто-
намагаємося створювати щось приголомшливе і хочемо, щоб чок до дитячого садочку онлайн, і для тих, хто в незвичних
наша продукція приносила радість і полегшувала роботу май- умовах вирішив перепрофілювати свою кар’єру. І дуже приємно,
стрів індустрії краси. що міський проєкт не став локальним — майже половина
Бути визнаним брендом року — це не тільки гордість, а й користувачів проєкту представляють не лише всі регіони
величезна відповідальність. Це спільна заслуга нашої компанії України, а й такі країни, як США, Канада, країни ЄС тощо.
і наших клієнтів, які постійно мотивують нас рухатися впе- І саме нагорода «Кращий освітній проєкт року» підтверджує,
ред. А ми в свою чергу продовжимо робити внесок у розвиток що столиця рухається вірним шляхом, підтримуючи освіту
індустрії і професіоналізму майстрів». та використовуючи сучасні технології».
Номінація «Народне визнання»: Оргкомітет бізнесконкурсу «Бренд року» щиро захоп-
Moneyveo.ua (фінанси/бізнес/IT) люється всіма підприємцями, які навіть у непрості часи
Альона Андронікова, CEO бренду Moneyveo: знаходять сили та ресурси працювати та рухатися далі.
«Такі нагороди дуже мотивують. Вони підтверджують «Неймовірно складна економічна ситуація спонукала укра-
якість роботи всієї нашої команди. Навіть у карантин ми їнців обирати переможцями справжніх героїв, які під час пан-
продовжили кредитувати 24/7 і випускати на ринок нові про- демії коронавірусу змогли зберегти бізнес та отримати соці-
дуктові фічі. Наприклад, з квітня наші клієнти вже можуть альні оплески у вигляді нагороди нашого бізнесконкурсу, —
оформлювати кредити через термінали EasyPay, а також розповідає директор Конкурсу «Бренд року» Ліка
сплачувати їх за допомогою чат-бота у Telegram. Додалася Співаковська. — Те, що у нас є такі сильні бренди, — це пере-
можливість розраховуватися за кредитом мобільними гроши- мога всієї країни».
108 | COSMO LADY | апрель-июль 2020